Βαθμολογώντας το νέο cd της Δέσποινας Βανδή "Άλλαξα"!


Η Δέσποινα Βανδή κυκλοφορεί το 9o album της καριέρας της με τίτλο "Άλλαξα". Όντως άλλαξε;


Στα γενικά: Η Δέσποινα Βανδή τελευταία κάτι έπαθε και βγάζει καλά τραγούδια. Βασικά δε βγάζει trash, όσο βαρύ και προσβλητικό κι αν ακούγεται αυτό απ'τη μεριά μου. Ωστόσο πιστεύω οτι μεγάλο μέρος των fans θα συμφωνήσει μαζί μου. Ένας δίσκος με 12 τραγούδια και τα ήδη γνωστά "Μου 'Χεις Περάσει" και "Γυρίσματα", με πολλές μπαλάντες και λίγα πιο χαρούμενα τραγούδια.

Στα ειδικά: Δύο δυνατά πρώτα singles, και ένα εξίσου δυνατό 3ο, το "Το Νησί" που ήδη ακούγεται δυνατά. Δώστε βάση στο "Καταλαβαίνω" και στο "Έλα Κοντά" αρχικά.

Στα συν:
-Η Δέσποινα συνεργάζεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και με άλλους συντελεστές, τόσο σε στίχους όσο και σε μουσική. Η ενορχήστρωση ωστόσο είναι του Φοίβου.
-Το artwork πολύ καλύτερο από το προηγούμενο album της "C'Est La Vie", πιο ανθρώπινο τουλάχιστον.
-Υπάρχει μια ομοιομορφία στο ύφος του δίσκου, που τον κάνει να ακούγεται ευχάριστα.
-Δεν υπάρχουν κακά τραγούδια, ούτε φτηνά σκυλάδικα (βλέπε "Γυναίκες Δυνατές", "Αναπληρωματικός" στον προηγούμενο δίσκο). Όχι οτι είναι κακό αυτό το ύφος της μουσικής. Απλά πιστεύω οτι η Δέσποινα είναι για πολύ καλύτερα πράγματα.
-Αρκετοί από τους στίχους ξεχωρίζουν, και ειδικά της Ελένης Γιαννατσούλια

Στα πλην:
-Η γραμματοσειρά δεν ταιριάζει τόσο με την εικόνα του εξωφύλλου.
-Πολλοί είπαν για ομοιότητα της Δέσποινας με την Tamta στο εξώφυλλο, και γενικά για ομοιότητα με Αγγελική Ηλιάδη. Τι λέτε;

-Αρκετά τραγούδια "κάτι θυμίζουν", σύμφωνα με πολλά σχόλια στο Youtube. Το "Μου Φτιάχνεις Τη Μέρα" με το "Σφύριξα Κι Έληξες" του Πάνου Κιάμου, το "Το Λίγο Σου Να Ζω" με το "Σάββατο" του Μαζωνάκη, το "Πάλι Επιστρέφω" με το "Αν Είσαι Ένα Αστέρι" του Νίκου Βέρτη ενώ το "Ελα Κοντά" μοιάζει να είναι η συνέχεια του "Εγώ Κι Εσύ" της Ελισάβετ Σπανού.
-Ο στίχος "Είναι ανοιχτός ο δρόμος και τα σκυλιά δεμένα" στο "Άλλαξα". Καταστρέφει ολόκληρο το τραγούδι.
-Ο δίσκος είναι αρκετά υποτονικός από ένα σημείο κι έπειτα.

Βαθμολογώντας:

01. Το Νησί 9/10
02. Το Αστέρι Μου 6/10
03. Μου 'Χεις Περάσει 9/10
04. Καταλαβαίνω 9/10
05. Μου Φτιάχνεις Τη Μέρα: 7/10
06. Λίγο Ψέμα 5/10
07. Το Λίγο Σου Να Ζω 7/10
08. Γυρίσματα 7/10
09. Μ'ένα Αντίο 6/10
10. Πάλι Επιστρέφω 6,5/10
11. Έλα Κοντά 8,5/10
12. Άλλαξα 9/10

Ακούστε όλα τα τραγούδια εδώ

*Θα χαρώ πολύ να δω σχόλια από fans, και μη! Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας :-)






Share

2 σχόλια:

GeorgiaLeon είπε...

1)η γραμματοσερα οντως ειναι ασχετη
2)υπαρχει ομοιοτητα με την ταμτα και την ηλιακη..αλλα συγκεκριμμενα για το εγωφυλλο πολλα μοιαζουν με το συγκεκριμμενο ...γτ πολλα εχουν παρομοιο η ακομη και ιδιο κονσεπτ
3)ο δισκος ειναι υποτονικος,τα τραγουδια δν μπορεσα να τα ακουσω ολοκληρωμενα
4)καλο που συνεργαζεται και με αλλους συνθετες αλλα και πλ θα ηταν καλυτερο ναμην συνεργαζεται αποκλειστικα με τον φοιβο...γτ ακουγεται ενας επαναλαμβανομενος ηχος στα τραγουδια της
5)τα τραγουδια μοιαζουν με αυτα που εγραψες και ειδικα της σπανου
6)τονησι δν μου αρεσει ιδιαιτερα το μου χεις περασει ειναι καλυτερο...

Ανώνυμος είπε...

1) το εξώφυλλο για μένα είναι υπέροχο, γιατί έχει concept και παίζει με τον στίχο
2)τα τραγούδια μου αρέσουν ξεχωρίζω το καταλαβαίνω και το αστέρι μου!
3)τα σχόλια στο youtube είναι θετικά και υπάρχουν και μερικά αρνητικά για αντιγραφές, αλλά το γεγονός ότι με το που βγάζει η Δέσποινα cd όλοι τρέχουν να ακούσουν τα τραγούδια της και να καταλάβουν με ποίο μοιάζει ,δείχνει ότι μόνο αδιάφορη δεν περνάει η δουλεία της
4)γενικά θα έλεγα το cd είναι πολύ καλό, ίσως το καλύτερο απο γυναίκα τραγουδίστρια σε λαικό και ποπ ήχο.
5)το άλλαξα δεν μου αρέσει σαν τραγούδι αλλά όχι για τον στίχο! εξάλλου τον χρησιμοποιούμε καθημερινά....δεν είναι κάτι αισχρό θέλω να πω!
6)θέλω να σου πω και κάτι που είδα μόλις αγόρασα το cd, ξέρουμε για τους στίχους ότι είναι πολύ καλοί, αλλά και η μουσική είναι πολύ ιδιαίτερη..αν δεις τα μουσικά όργανα που χρησιμοποιήθηκαν θα δεις απο σαντούρι και μαντολίνο μέχρι φλογέρα και λάουτο!! πραγματικά καμία σχέση με το περσινό της cd...πολύ καλή δουλεία !

Δημοσίευση σχολίου